Wednesday 31 July 2013

Liza Hanim Rindu Untuk Kembali Aktif Menyanyi


Nama Liza Hanim satu nama besar yang tidak asing lagi dalam industri hiburan tanahair. Pernah berada dikedudukan sebaris dengan penyanyi tersohor Siti Nurhaliza dan Ziana Zain suatu ketika dahulu lama menyepi sejak sekitar tahun 2000.

Kini Liza Hanim dilihat kembali aktif dan banyak muncul dalam majlis hiburan. Malah Liza mengakui bahawa dia rindu untuk kembali aktif menyanyi tetapi terpaksa di tangguhkan hasrat tersebut kerana komitment terhadap anak kecilnya yang baru berusia setahun.

“Memanglah saya rindu untuk merakamkan single dan saya ada perancangan ke arah itu. Tapi bukan dalam masa terdekat ini kerana sekarang saya begitu sibuk menguruskan syarikat produksi saya dan banyak terlibat dengan projek pengiklanan,” ujar Liza ketika ditemui di rakaman Melodi Raya, baru-baru ini.

“Saya tak mampu nak kembali aktif menyanyi sekarang sebab baru saja mendapat anak lelaki. Maklumlah, budak lelaki ni aktif dan lasak,” tambah Liza berkongsi kegembiraannya dianugerahkan anak ketiga hasil perkahwinannya dengan Shahrin Samsudin atau lebih dikenali dengan nama Shah Indigo.

Turut mengakui mungkin sukar untuk dia membuat kemunculan semula ekoran terlalu lama menyepi, Liza menganggap itu adalah pengorbanan yang harus ditempuhinya sebagai anak seni.

“Sekarang ni citarasa muzik sudah berubah. Jadi untuk saya kembali menyanyi, saya perlu mengikut trend masa kini. Saya anggap itu pengorbanan dan saya serahkan segalanya kepada Allah SWT,” ujar Liza.

Kredit -Ohartis.com

No comments:

Post a Comment