Sunday 30 June 2013

Militan Syria Penggal Kepala Paderi Kristian ( Video ).


Video mengerikan ini menunjukkan militan Takfiri di Syria dengan kejam memenggal kepala dua orang paderi Kristian. Kejadian ini berlaku di bandar Homs.

Penganas daripada kumpalan al-Nusra Front telah mengikat kedua tangan lelaki ini dan menyembelih mereka dengan pisau kecil.

Media tempatan Syria mengatakan bahawa kumpulan al-Nusra Front ade kaitan dengan kumpulan Al-Qaeda.

Islam tidak menyuruh umatnya melakukan perkara kejam seperti ini. Mereka-mereka inilah yang telah mencemarkan kesucian agama Islam di mata dunia sehinnga orang barat menggelar Islam sebagai agama pengganas.


6 comments:

  1. orang orang ni memang CELAKA !!!!! LAKNAT !!!!

    ReplyDelete
  2. orang orang ni memang CELAKA !!!!! LAKNAT !!!!

    ReplyDelete
  3. shit la kamu penganas..kristian tida pernah mengajar umat nya membenci agama lain..smoga kamu sana hancur punah..selamanya agama kamu tiada penyatuan dan selamanya la kamu akan terus ketingalan dan d perbudakan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kristian berkembang melalui penjajahan imperialisme,kolonialisme ko tak kata pengganas pulak?bunuh umat islam dgn visi god,gold and glory..perang salib..

      Delete
  4. ini kerja syiah bknnya FSA..kt syria kristian juga berperang bersama FSA melawan bashar..org kristian bersama Islam di bawah Al-Faruq Brigade melawan syiah yg bertuhankan bashar..syiah bukan Islam..

    ReplyDelete
  5. dalam perang apa-apa boleh jadi potong kepala adalah hukuman biasa dlm sesuatu peperangan.jangan pula fitnah islam itu ganas,jika pesalah bersubahat dgn musuh mmg itulah hukumannya.media syiria yang memihak kpd kafir salibis amerika mmg akan memfitnah mujahidin.mereka yg menjajah iraq dan afghanistan dulu lagi teruk daripada ini bom,bunuh dan rogol perkara biasa bg mereka,tiada belas kasihan kpd musuh islam jika sdh melancarkan perang kpd islam...

    ReplyDelete