Wednesday 26 June 2013

Wanita Ini Mahu Cipta Rekod Pinggang Paling Ramping


Michele Koebke 24thn mahu mencipta satu rekod baru bagi Pinggang paling kecil Dunia. Untuk mencapai matlamatnya, dia telah memakai korset setiap hari dan malam sejak tiga tahun yang lalu, denagn mengenakan nya kecuali apabila dia mandi. Malangnya daya tarikan luar biasa dengan korset dapat memberikan kesab pada kesihatannya.

Michele Koebke adalah peminat pada abad ke-19 fesyen pinggang ramping, yang wanita memakai korset ketat untuk mengecilkan pinggang mereka dan mencapai rupa yang sama kepada badan bersegmen yang ramping itu. Dia telah mengamalkan minatnya dengan cara yang melampau dengan memakai korset setiap hari dan malam sejak akhir tahun 2009, dengan harapan bahawa di suatu hari nanti mungkin dapat mencipta rekod baru untuk pinggang terkecil di dunia.

Semasa 3 tahun yang lepas, Michele telah berjaya untuk mengecutkan pinggang beliau dari 64cm kepada 54 cm, yang memberi harapan beliau bahawa dia mungkin satu hari mengatasi idola beliau, Cathie Jung, yang mana 34cm pinggang kini dianggap yang paling kecil. Walaupun dia mengakui secara beransur-ansur memerah badan beliau ke dalam korset yang lebih kecil dan lebih kecil adalah seperti satu sukan yang yang melampau, yang menyebabkan beliau tercungap-cungap dan tidak dapat untuk mengambil hidangan saiz yang normal.



No comments:

Post a Comment